Смартфон Apple iPhone 12 mini з 5,4-дюймовим екраном, найкомпактніший в новій серії смартфонів Apple, не виправдав надій компанії. За даними Consumer Intelligence Research Partners, показники продажів iPhone 12 mini виявилися нижчими, ніж в інших моделей серії iPhone 12, пропонованих Apple.
У щорічному аналізі продажів iPhone аналітики CIRP стверджують, що реалізація нинішнього покоління iPhone після запуску йде краще, ніж моделей серії iPhone 11 в перший місяць продажів. У сукупності на всі моделі iPhone 12 довелося 76% продажів смартфонів Apple в США в жовтні й листопаді, тоді як на моделі iPhone 11, що вийшли в вересні 2019 року, на старті доводилося 69% продажів всіх iPhone в країні. Стандартна модель iPhone 12 виявилася найбільш продаваною серед новинок Apple, на неї припало 27% всіх продажів.
Продажі iPhone 12 mini склали всього 6% відсотків від загального обсягу реалізації смартфонів сімейства iPhone 12 в період запуску, в той час, як показники реалізації моделей iPhone 12 Pro та Pro Max були ближче до продажів iPhone 12.
«У порівнянні з торішніми iPhone 11, на які довелося 69% продажів в період після виходу, чотири моделі iPhone 12 показали навіть кращі результати — 76% продажів. Однак явного лідера серед нових моделей не було, продажі рівномірно розподілялися між iPhone 12, 12 Pro та 12 Max. На відміну від цього, у 2019 році на iPhone 11 припало 39% продажів, тоді як частка iPhone 11 Pro та Pro Max в продажах склала лише 30%», — відзначили аналітики CIRP.
CIRP вважає, що доступність дешевших моделей, таких як iPhone SE за ціною $399, iPhone XR за $499 та iPhone 11 за $599, могла в кінцевому підсумку негативно вплинути на попит на дорожчу модель iPhone 12 mini, яка коштує $699.