Coca-Cola запускає послугу підписки на торговельні автомати в надії пожвавити продажі в широко поширених, але забутих диспенсерах для напоїв. За 2,7 тисячі ієн на місяць ($25) передплатник з Японії зможе забирати з автомата по одній пляшці напою в день.
Пандемія коронавірусу знизила продажі торгових автоматів більше ніж на 35%, оскільки люди були змушені перебувати в закритих приміщеннях і триматися подалі від міських центрів. У спробі повернути клієнтів, Coca-Cola запустить в Японії сервіс підписки на свою газовану воду. Попередньо для цього потрібно буде зареєструватися в мобільному додатку Coke ON. За даними Nikkei, кількість завантажень додатку вже перевищує 25 млн.
Планується, що використовувати підписку можна буде в 340 тисячах торгових автоматах по всій Японії. Причому за передплатою Coke On Pass з автомата можна буде взяти не тільки Coca-Cola, а й інші напої, які виробляє компанія, зокрема несолодкий чай і чорну каву.
Нова послуга «Coke On Pass» запускається в травні.