В усіх регіонах України знову введено графіки відключень електроенергії. Це стало наслідком п’яти ракетно-дронових атак на українську енергосистему з 22 березня, через які потужностей українських електростанцій недостатньо для задоволення потреб під час похолодання.
Проблеми з інтернетом “Київстар”
Через ці відключення почалися перебої з інтернетом. Абоненти “Київстар” масово скаржаться на проблеми зі зв’язком.
Коментарі від користувачів:
- “Якщо немає світла, немає ні мобільного інтернету, ні обіцяного домашнього. Довелося дістати водафон, щоб мати доступ до інтернету.”
- “Пропав мобільний інтернет одночасно зі світлом! При зимових блекаутах мобільний інтернет зникав лише через 2-4 години після вимкнення світла, а тут, схоже, як навмисно, відключають мобільний інтернет. Елементарно навіть додаток тривога не спрацює. Тарифи підняли суттєво, а сервіс щось не дуже покращився.”
- “Київстар як завжди, 0 інтернету в потрібний момент, клас”, – пишуть абоненти на офіційній сторінці компанії в соціальних мережах.
Реакція “Київстар” на скарги
У “Київстар” запевнили, що використовують усі технічні можливості для забезпечення роботи базових станцій в умовах відключення електроенергії через аварії або планові роботи.
“Для надання мобільного інтернету необхідно більше постійної потужності для запуску обладнання, яке іноді неможливо задіяти в аварійному режимі. Тому пріоритет в першу чергу надається ‘голосу’ (мобільному зв’язку), аби ви якомога довше залишались на зв’язку”, – пояснили в компанії.
Таким чином, “Київстар” робить все можливе, щоб підтримувати зв’язок навіть у складних умовах, але інтернет може бути недоступним через обмежену потужність. Абонентам радять мати альтернативні засоби доступу до інтернету на випадок тривалих відключень світла.