Kyivstar інтегрує нейромережу ChatGPT у свого чат-бота Зоряну для покращення клієнтської підтримки. Як повідомляє Forbes з посиланням на B2C-директора компанії Тетяну Лукинюк, розробники вирішили переглянути підхід до Зоряни, додавши їй адекватності за допомогою нейромережі. Технології, які були в основі віртуального асистента, будуть удосконалені за допомогою штучного інтелекту.
Компанія представила Зоряну у 2016 році, проте технології розвиваються дуже швидко, тому виробник вирішив переглянути підхід до віртуального асистента. Функціональність Зоряни буде розширена завдяки інтеграції з ChatGPT. Враховуючи питання безпеки, інтеграція нейромережі буде здійснена мобільним оператором за рік-півтора.
“Ми точно не зможемо це зробити швидше”, – повідомляє Тетяна Лукинюк.