Останнім часом компанії, які раніше випускали тільки смартфони, все частіше розширюють свій портфель продуктів “розумними” браслетами і TWS-навушниками. Ця тенденція настільки популярна, що за даними Canalys, до кінця 2020 року ринок інтелектуальних аксесуарів виросте на 32%.
За даними аналітичного ресурсу Canalys, до кінця 2020 року ринок інтелектуальних аксесуарів виросте на 32%, а в 2021 році — на 28%. Загальна кількість носимих браслетів і пристроїв TWS досягне 558 мільйонів в 2021 році і 760 мільйонів до кінця 2024 року.
Браслети і навушники виявилися більш стійкими до пандемії, ніж смартфони. Це відбувається через так званий «ефект помади», який спонукає споживачів купувати більш дрібні і менш дорогі товари, щоб задовольнити свою потребу в покупці чого-небудь. До того ж пандемія COVID-9 вплинула на те, що все більше людей почали піклуватися про своє здоров’я — це стимулювало продажі пристроїв Xiaomi, Garmin, Fitbit і Huami.
Якщо подивитися на сегментацію ринку, в 2020 році більшість розумних аксесуарів було продано в Північній Америці. Другим за величиною ринком є Китай, а за ним — Європа. За прогнозами, в кінцевому підсумку ця тенденція зміниться і Азіатсько-Тихоокеанський регіон стане другим за величиною ринком носимих пристроїв.