BMW хоче продавати підписки на автомобільні функції

BMW хоче надати власникам своїх автомобілів можливість доступу до певних апаратних і програмних функцій через підписку. Як саме буде працювати цей сервіс, неясно.

Всі функції, які автовиробник хоче монетизувати, вже будуть вбудовані в автомобіль на момент здійснення покупки. За них власники авто заплатять через фірмовий магазин ConnectedDrive. За словами компанії, це дає клієнтам фінансову гнучнкість. Наприклад, власник зможе отримати безкоштовну тримісячну пробну версію підігріву сидінь, а потім купити підписку на потрібний період. А якщо власник авто вирішить пізніше продати свій BMW комусь, інша людина зможе налаштувати автомобіль під індивідуальні потреби.

Отримувати нові можливості можна буде віддалено через оновлення. BMW вже пропонує низку функцій на зразок активного круїз-контролю, системи управління дальнім світлом, а також доступу до BMW IconicSounds Sport. Згодом їх кількість планують розширити.