Починаючи з 5 березня, користувачі GeForce Now, які користуються сервісом безплатно, будуть стикатися з рекламою в очікуванні своєї черги для гри. NVIDIA розіслала безплатним користувачам електронного листа, в якому повідомила, що перед кожною ігровою сесією в черзі вони будуть бачити “до двох хвилин відеороликів від спонсорів перед початком гри”. Таким чином компанія забезпечить підтримку безплатного сервісу, заявили у NVIDIA. Компанія також вважає, що реклама призведе до скорочення часу очікування для безплатних користувачів. Представник компанії Стефані Нго (Stephanie Ngo) підтвердила зміни виданню The Verge.
Геймери GeForce Now у безплатному тарифі можуть насолоджуватися однією годиною гри безплатно, але вони відключаються і повинні чекати в черзі кожного разу, коли їхня годинна ігрова сесія закінчується. Найзавзятішим геймерам, які не хочуть платити за підписку GeForce Now за $10 Priority або $20 Ultimate, доведеться кілька разів переглядати рекламу. Проте реклама з’являється лише в черзі, а не під час гри користувача, тому вона не є нав’язливою, як реклама Netflix або Amazon Prime Videos у базових тарифах, які її включають.
Нещодавно NVIDIA стала третьою найдорожчою компанією в США, обігнавши Alphabet, і четвертою у світі. Зараз компанія оцінюється в 1,83 трильйона доларів і має 80-відсоткову частку на ринку висококласних чіпів завдяки буму штучного інтелекту за останній рік.