Макс Шремс, учасник кампанії із забезпечення конфіденційності, подав позови проти Apple. За його словами, використання ідентифікатора для рекламодавців IDFA (IDentifier For Advertisers) є незаконним.
Кожен iPhone постачається з індивідуальним ідентифікатором IDFA, який веде себе аналогічно файлам cookiе — він дозволяє третім особам ідентифікувати користувача. NOYB, організація Шремса, вважає порушенням закону той факт, що IDFA активується за замовчуванням всередині iOS без згоди користувачів.
Bloomberg повідомляє, що NOYB подала скарги до регулюючих органів із захисту даних як в Іспанії, так і в Німеччині.
Сама Apple раніше планувала дати користувачам можливість самостійно вирішувати, хочуть вони встановити IDFA, чи ні. Ця можливість повинна була з’явитися вже в iOS 14, але Apple відклала впровадження до початку наступного року.
Нагадаємо, що використання Apple IDFA вже було предметом дискусій цього року. Деяких рекламодавців настільки засмутила ідея Apple, про яку згадується вище і яка так і не була реалізована, що вони спробували подати антимонопольну скаргу у Франції, заявивши, що це буде «зловживанням».