Сьогодні, 8 вересня, стало відомо, що в сервісі мікроблогів Twitter з’явився новий хештег #AppleEvent з градієнтним логотипом Apple, який, імовірно, вказує на забарвлення і фотоможливості iPhone 13.
Цей хештег був запущений напередодні першої осінньої презентації 2021 року, яка відбудеться 14 вересня. Згідно сервісу Hashflag, Apple зареєструвала новий хештег 7 вересня. Він буде активний до 6 грудня, що виглядає трохи дивно. Ймовірно, це якась помилка, оскільки компанія готує ще кілька заходів цієї осені, і кожне з них отримає власний хештег.
Це не перший хешфлег Apple, вперше компанія використовувала подібне рішення у вересні 2020 року.
Для довідки: Twitter дозволяє брендам додавати власні смайлики поруч з хештегом в рамках маркетингової стратегії.
За даними агентства Creative, ці «хеш-прапори» коштують понад $ 1 млн і зазвичай використовуються для великих заходів, таких як Суперкубок або державні свята.