Apple запустила новий хештег з градієнтним яблуком в Twitter

Сьогодні, 8 вересня, стало відомо, що в сервісі мікроблогів Twitter з’явився новий хештег #AppleEvent з градієнтним логотипом Apple, який, імовірно, вказує на забарвлення і фотоможливості iPhone 13.

Цей хештег був запущений напередодні першої осінньої презентації 2021 року, яка відбудеться 14 вересня. Згідно сервісу Hashflag, Apple зареєструвала новий хештег 7 вересня. Він буде активний до 6 грудня, що виглядає трохи дивно. Ймовірно, це якась помилка, оскільки компанія готує ще кілька заходів цієї осені, і кожне з них отримає власний хештег.

Це не перший хешфлег Apple, вперше компанія використовувала подібне рішення у вересні 2020 року.

Для довідки: Twitter дозволяє брендам додавати власні смайлики поруч з хештегом в рамках маркетингової стратегії.

За даними агентства Creative, ці «хеш-прапори» коштують понад $ 1 млн і зазвичай використовуються для великих заходів, таких як Суперкубок або державні свята.


Не пропустіть