За даними порталу Counterpoint Research, обсяг світового ринку бездротових гарнітур досяг 33 мільйонів одиниць (приблизна вартість – 4,1 мільярда доларів США), і це на 22% вище, ніж в минулому кварталі. 31% всього ринку займають Сполучені Штати, а Китай останнім часом значно зміцнив свої позиції – його частка виросла на 44% в порівнянні з початком 2019 року.
Компанія Apple продовжує лідирувати, збільшуючи продажі завдяки AirPods Pro, а разом з Beats їй вдалося зайняти більше 50% світового ринку. Counterpoint Research заявляє, що в Сполучених Штатах цей показник ще вище – близько 65%. Крім цього, в топ-5 компаній входить і JBL – її позиції значно зміцнилися ближче до кінця року.
З появою нових потужних моделей на кшталт Apple AirPods Pro, Amazon Echo Buds і Microsoft Surface Earbuds, інтерес споживачів до бездротових навушників тільки виріс. А з огляду на всі святкові акції та марафони знижок, цей ринок буде тільки збільшуватися. Counterpoint Research очікує, що до кінця року показники проб’ють 120 мільйонів одиниць.
Ліз Лі, старший аналітик видання, каже: «Розуміння того, що бездротові гарнітури – це зручні і сучасні аксесуари, досить швидко поширюється серед користувачів».
Основні плюси таких пристроїв – відсутність проводів, що постійно заважають і наявність додаткових корисних функцій, на зразок шумозаглушення.
Видання CNBC заявляє, що споживачі всерйоз готуються до сезону святкових покупок, і найпопулярнішими різдвяними подарунками можуть стати продукти компаній Apple, Nike і Louis Vuitton. Це показують опитування, які аналітики проводили серед тисячі споживачів у віці від 18 до 65 років. До речі, найбажанішим товаром Apple у молодих людей стали саме новенькі AirPods Pro.