Apple відреагувала на критику Facebook щодо майбутніх змін конфіденційності. Компанія заявила, що таким чином захищає користувачів.
Вчора стало відомо, що Facebook розкритикував Apple за майбутнє нововведення, яке посилить приватність користувачів, розмістивши відповідний меседж в трьох провідних американських газетах.
Ось як на це відреагувала Apple:
«Ми вважаємо, що це просте питання захисту наших користувачів. Вони повинні знати, коли їх дані збираються і передаються іншим додаткам і веб-сайтам, і у них повинен бути вибір, давати згоду на це чи ні. Прозорість відстеження додатків в iOS 14 не вимагає від Facebook зміни свого підходу до відстеження користувачів і створення цільової реклами, вона просто вимагає, щоб вони надали користувачам вибір», — йдеться в заяві.
За словами редактора BuzzFeed News Джона Пачковськи, Apple розмістила в Мережі цю заяву через те, що Facebook нібито планує запустити ще одну рекламну кампанію проти Apple. У новому оголошенні, як повідомляється, буде стверджуватися, що оновлення програмного забезпечення Apple «змінить Інтернет в гіршу сторону». Компанія нібито заявить, що в таких місцях, як блоги та кулінарні сайти, доведеться стягувати плату за підписки або купівлі в додатку — і цього можна уникнути, якщо компанії будуть розміщувати персоналізовану рекламу, яка дозволить пропонувати контент безкоштовно.
Зауважимо, що впровадження нової політики Apple було відкладено до початку наступного року.