Apple стала провідним світовим брендом смартфонів. Компанія продемонструвала величезний стрибок в останньому кварталі минулого року. Водночас позиції Huawei сильно ослабли.
Згідно зі звітом Counterpoint Research, в цьому кварталі обсяг постачань гіганта з Купертіно збільшився на 22%. Компанія змогла домогтися високих продажів, швидше за все, завдяки нещодавно випущеній лінійці iPhone 12. Зростанню продажів також посприяли продажі попередніх моделей.
Протягом четвертого кварталу 2020 року постачання iPhone перевищили 90 мільйонів одиниць, що є рекордом у порівнянні з будь-яким іншим кварталом. Це дало компанії можливість зайняти більше 23% ринку.
«У Китаї Apple скористалася чудовою нагодою, щоб захопити частку ринку Huawei в сегменті high-end, коли у останньої по суті не вистачає пропозиції, хоча попит на бренд все ще є», — заявила аналітик Canalys Ніколь Пен.
За словами генерального директора Apple Тіма Кука, два з трьох найбільш продаваних преміальних смартфонів в Китаї випущені Apple.
Друге місце по підсумками кварталу зайняла компанія Samsung, яка зайняла близько 19% ринку. Третє місце дісталося Xiaomi, слідом за якою йдуть компанії Oppo і Vivo. Компанія Huawei опустилася на 6 місце — її постачання різко впали на 42,4% після санкцій США.