Компанія Apple тимчасово зупинила розгортання iPadOS 18 для моделей iPad Pro M4, одних із найдорожчих пристроїв у лінійці, після того як користувачі почали скаржитися на проблеми з оновленням. Деякі з них зазначили, що їхні пристрої повністю вийшли з ладу після інсталяції нового програмного забезпечення.
Apple визнала проблему у заяві для Engadget, зазначивши: “Ми тимчасово зняли оновлення iPadOS 18 для моделей iPad Pro M4, оскільки працюємо над усуненням проблеми, яка вплинула на невелику кількість пристроїв”.
Перші повідомлення про проблему з’явилися на Reddit, де користувачі описували, як їхні iPad Pro M4 стали непрацездатними після спроби встановити оновлення. Один із користувачів, під ніком tcorey23, написав: “Під час оновлення мій iPad вимкнувся і більше не вмикається. В Apple Store підтвердили, що пристрій зламався, але вони відправили його інженерам для діагностики перед тим, як замінити, навіть з наявною AppleCare”.
Інший користувач, Lisegot, повідомив, що в Apple Store не було заміни на місці, тому довелося чекати від п’яти до семи днів на новий пристрій. Він зазначив: “Ніхто не вибачився, і навіть натякнули, що не можуть точно сказати, чи було це викликано оновленням”.
“Брік” пристроїв через оновлення програмного забезпечення є рідкісним явищем. Видання ArsTechnica, яке першим повідомило про цей інцидент, зазначило, що зазвичай iPad можна перевести у режим відновлення, якщо під час оновлення виникли проблеми.
Поки що власники iPad Pro M4 не отримуватимуть оновлення iPadOS 18, поки компанія не розв’яже проблему. Коли саме це станеться – поки не відомо.