Apple оновила політику App Store щодо попередніх замовлень, дозволивши розробникам пропонувати свої додатки за півроку до їх офіційного випуску. Компанія додала, що у такий спосіб розробники можуть «зацікавити» аудиторію і стимулювати більше попередніх замовлень.
Технічний гігант оголосив, що розробники можуть «дозволити клієнтам оформити попереднє замовлення за 180 днів до випуску додатка».
Офіційно попередні замовлення додатків з’явилися в App Store ще в 2017 році для пристроїв iOS, macOS і tvOS. Стара політика Apple дозволяла розробникам розміщувати попередні замовлення на свою продукцію тільки на термін від 2 до 90 днів, перш ніж вони стануть доступні для завантаження.
Тепер розробники можуть скористатися більш тривалим періодом попереднього замовлення, незалежно від того, чи є їх додаток безкоштовним або платним. Що стосується платних покупок, то гроші не будуть стягуватися з користувачів до тих пір, поки вони не будуть готові до завантаження програми. Коли додатки будуть запущені, клієнти отримають сповіщення.