Apple офіційно анонсувала нову серію своїх популярних Bluetooth-навушників Beats Studio3 з шумозаглушенням, які були розроблені у співпраці з британським модним брендом A-COLD-WALL і дизайнером Семюелем Россом (Samuel Ross).
З технічної точки зору навушники не повинні відрізнятися від інших навушників Beats Studio3, які доступні в різних кольорах з 2017 року. Новий варіант отримав сірий колір з білими цяточками. У новий колір пофарбовані навіть амбушюри, тільки внутрішня частина має бежевий колір.
Ці навушники забезпечують відмінну якість звуку завдяки технології Pure Active Noise Canceling, яка блокує зовнішній шум і використовує калібрування звуку в реальному часі для збереження чіткості і діапазону.
На відміну від Beats Studio Buds, навушники Studio3 Wireless використовують однокристальну систему Apple W1 для простого налаштування і підключення, а також пропонують до 22 годин автономної роботи з включеним шумопоглинанням Pure ANC. Завдяки технології Fast Fuel ці навушники можна заряджати протягом 10 хвилин для 3 годин роботи.
Ця обмежена версія Studio3 Wireless пропонується за 350 доларів.