Минулого року споживчі витрати на мобільні застосунки сягнули $171 млрд, що вказує на 3% зростання порівняно з 2022 роком. За даними звіту “State of Mobile” від data.ai, хоча кількість завантажень лише на 1% більша, ніж у попередньому році (257 млрд), витрати на додатки для Android та у магазинах App Store і Google Play продовжують зростати.
Неігрові програми зазнали 11% зростання, досягнувши $64 млрд. Лідером став TikTok, з витратами понад $10 млрд, перевершивши інших неігрових конкурентів. Прогнозується, що цього року споживча монетизація в соціальних застосунках зросте на 150%, до $1,3 млрд.
У 2023 році понад 1500 застосунків та ігор отримували понад $10 млн щорічно, 219 з них перевищили $100 млн, а 13 — понад $1 млрд. Чотири нових застосунки досягли $1 млрд за рік: Royal Match, Google One, Max і Gardenscapes.
Революція ШІ у сфері мобільних застосунків
Ринок застосунків GenAI збільшився в 7 разів, відкриваючи нові можливості для споживачів. Понад 4000 застосунків додали слово “чат-бот” до своїх описів, а понад 3500 — “gpt”. 2500 застосунків зі словом “чат-бот” в описі було запущено у 2023 році, майже вдвічі більше, ніж протягом чотирьох попередніх років.
Кількість завантажень застосунків з функціями штучного інтелекту зросла на 11%, підкреслюючи зростаючий інтерес споживачів до цієї технології.
Аналітики data.ai повідомляють, що загальна тривалість використання мобільних застосунків зросла на 6%, до 5,1 трильйона годин. Це ще один сигнал про те, що мобільні додатки залишаються важливою частиною нашого цифрового життя.