Amazfit, бренд Zepp Health (NYSE: ZEPP), зайняв третє місце зі світових постачань смартгодинників у третьому кварталі 2021 року, згідно з останнім звітом Global Smartwatch Model Tracker, опублікованим Counterpoint Research, світовою дослідницькою компанією, що спеціалізується в галузі технологій, засобів масової інформації та телекомунікацій.
У третьому кварталі світові постачання становили 9,9 млн одиниць, що на 89% більше у порівнянні з тим же періодом минулого року. Раніше в першому кварталі цього року Amazfit вперше посів четверте місце у світі з постачання смартгодинників згідно з даними дослідницької компанії International Data Corporation. Загальний обсяг глобальних поставок бренду за перші дев’ять місяців 2021 досягнув 27,8 мільйона.
Amazfit також досяг значних успіхів на зарубіжних ринках, оскільки на бренд припадало 61,8% глобальних поставок компанії в період з липня до вересня 2021 року. Amazfit став одним із найпопулярніших брендів розумних пристроїв, що носяться в Італії та Іспанії, а зростання продажів у Німеччині склало 150% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. З тисячами точок продажу по всій країні постачання до Туреччини також збільшилося на 324% порівняно з 2020 роком.
Сильний ривок продажів був обумовлений випуском нових моделей GTR 2e та GTS 2e під час виставки CES 2021 на додаток до бестселерів лінійки Amazfit GTR 2 та GTS 2, а також запуском Amazfit T-Rex Pro у березні як апгрейду серії для активного способу життя. Amazfit також привернули увагу завдяки глобальному партнерству зі Spartan, ESOK Rally у Туреччині чемпіонату Ізраїлю з пляжного волейболу та Cruce Teques у Мексиці та інших.
У жовтні бренд випустив серію розумних годинників Amazfit GTR 3 і GTS 3, який пропонує набір передових функцій для здоров’я та фітнесу на базі власної операційної системи Zepp OS. Amazfit також представили ребрендинг, спрямований на посилення взаємодії з наступним поколінням глобальної аудиторії, а дизайнерський дует Еліот Еміл і відомий стиліст Крістіан Коуен створили модні колаборації для орієнтованого на активний та здоровий спосіб життя портфоліо портативних пристроїв. Наразі Zepp Health працює з авторитетними медичними закладами для проведення досліджень артеріального тиску, використовуючи свій механізм PumpBeatsTM.
Очікується, що кампанії, приурочені до найближчих свят на ключових ринках, також зроблять значний внесок у річну виручку.
З 2014 року Zepp Health відвантажила понад 100 мільйонів пристроїв у всьому світі.