65% українців хочуть отримувати державні послуги у Viber

65% українців, які брали участь в опитуванні у Viber, хочуть отримувати державні послуги в додатках для обміну повідомленнями

Нещодавно Rakuten Viber провів на своїй платформі онлайн опитування серед українських користувачів додатку щодо їх ставлення до надання державних послуг онлайн. 65% серед 22 000 опитаних розповіли, що хотіли б взаємодіяти з державними органами в інтернеті за допомогою додатків для обміну повідомленнями, таких як, наприклад, Viber. В той час лише 10% українських користувачів додатку, які брали участь в опитуванні, як і раніше вважають, що державні послуги повинні надаватися винятково офлайн.

Останні декілька років диджиталізація процесів державного управління в Україні знаходиться на активній стадії впровадження. Однак разом з тим виникає питання — чи готові українці до подібних змін і яким чином вони хочуть отримувати державні послуги? Сьогодні Viber – найпопулярніший додаток в Україні, який встановлений на 97% смартфонів. Опитування, проведене в офіційній спільноті “Viber Україна”, показало, чи хочуть українські користувачі платформи отримувати державні послуги онлайн.

Згідно з отриманими результатами, 65% користувачів, які брали участь в опитуванні, хотіли б, щоб усі державні послуги, а також остання інформація та оновлення в секторі державного управління надавалися в додатках для обміну повідомленнями. 25% запевняють, що їм комфортніше використовувати окремі додатки на телефоні, а 10% вважають, що державні послуги зовсім не треба переводити в онлайн режим.

Про те, наскільки державні послуги в месенджерах є актуальними серед українців, кажуть також дані зі спільнот Міністерства цифрової трансформації у Viber. Наприклад, у спільноті з актуальною інформацією про процес реформування державного сегмента Дія за 2 місяці роботи налічується понад 180 тисяч підписників. За аналогічний термін спільнота Дія. Цифрова освіта з детальною інформацією про те, як використовувати нововведення в наданні державних послуг є майже 70 тисяч підписників. На чат-бот Міністерства цифрової трансформації “Кіберпес”, який розроблений для боротьби з цькуванням в інтернеті (кібербулінгом), підписано майже 2,5 тисячі користувачів.

«Ми будемо продовжувати співпрацю з Дією в Україні, зосередившись на розробці більш корисних послуг для громадян, таких як перевірка статусу документів, можливість зробити запит в інтернеті, проведення онлайн-платежів тощо. Ми завжди піклуємось про наших користувачів, тому прагнемо задовольнити їхні очікування» – ділиться Даніела Іванова, директор з розвитку бізнесу Rakuten Viber у Центральній та Східній Європі.

Це опитування показує попит українських користувачів на більш цифровий контент та послуги від різних установ та бізнесу — не лише на державні послуги, але й на онлайн-освіту, комунальні платежі та багато чого іншого. Тому що сьогодення є цифровим, як ніколи раніше.


Не пропустіть