330-доларовий OnePlus Ace 2V став хітом у Китаї. Популярність цієї моделі суттєво перевершила очікування творців

OnePlus недавно представила субфлагманську модель Ace 2V на внутрішньому ринку, але вже президент китайського офісу компанії Лі Цзе (Li Jie) повідомив, що апарат став хітом.

“Популярність OnePlus Ace 2V значно перевищила наші очікування, а дані попередніх продажів в режимі реального часу вражають”, – написав він на своїй сторінці в соціальній мережі Weibo. Топ-менеджер OnePlus також відзначив, що в січні і лютому поточного року OnePlus став найшвидкіше зростаючим брендом на ринку мобільних телефонів в Китаї, а частка нових користувачів перевищує 85%. Даних про обсяг попереднього замовлення Ace 2V немає, а відкриті роздрібні продажі телефона стартують 13 березня. Можливо, наступного тижня OnePlus поділиться якимись статистичними даними.

Загалом, в тому, що продажі OnePlus зростають в Китаї, немає нічого дивного, оскільки компанія дотримується досить агресивної цінової політики. Навіть OnePlus 11 вийшов недорогим для внутрішнього ринку, не кажучи вже про OnePlus Ace 2V: за словами Лі Цзе, це єдина модель у своєму сегменті з 16 ГБ оперативної пам’яті та 512 ГБ флеш-пам’яті, яку можна купити за 400 доларів. Аналоги – дорожче. А за базову версію телефону з 12 ГБ оперативної пам’яті та 256 ГБ флеш-пам’яті просять всього 330 доларів.

Нагадаємо, OnePlus Ace 2V побудований на SoC Dimensity 9000, оснащений екраном OLED 1,5К 120 Гц, 64-мегапіксельною камерою з OIS, акумулятором ємністю 5000 мАг з підтримкою зарядки потужністю 80 Вт.


Не пропустіть