Amazon регулярно реагує на порушення політики інтернет-магазинами, намагаючись максимально убезпечити споживачів. Компанія повідомила, що вона закрила близько 3000 інтернет-магазинів, що належать приблизно 600 китайським брендам. Причина полягала в тому, що ці бренди систематично публікували заохочувальні платні відгуки про свої магазини.
Це блокування стало найбільшою з коли-небудь здійснених Amazon і торкнулося деяких популярних китайських компаній. Однак, за словами Amazon, нинішній крок не вплинув на перспективи зростання китайських фірм на платформі. Про це заявила віце-президент Amazon з глобальних продажів в Азії Сінді Тай.
Проблема платних оглядів є серйозним порушенням політики Amazon, яка введена з 2016 року. При ухваленні рішення про покупку клієнти покладаються на точність і достовірність відгуків про товари, тому платні позитивні огляди неприпустимі на платформі. Amazon заявляє, що продовжить удосконалювати свої внутрішні механізми для виявлення різних випадків порушення політики.
Цей крок Amazon привів до того, що деякі популярні бренди почали шукати альтернативні платформи електронної комерції, щоб продовжити свою діяльність, наприклад, на eBay і AliExpress.